Algemene Voorwaarden

Over het bedrijf

Sinful.nl is eigendom van, en wordt beheerd door Mcompany
Bedrijfsregistratienummer. BTW: 32887848

Officieel adres (niet voor retourzendingen):

Mcompany
Sourethweg 5-E
6422 PC Heerlen

Tel: 085 107 1141

Alle getoonde productprijzen op Sinful.nl zijn inclusief btw, maar exclusief verzendkosten. Bij alle producten staat de actuele prijs vermeld.

Wanneer je bij Sinful.nl winkelt, worden overeenkomsten in het Nederlands gesloten.


Betalingen

Sinful accepteert betalingen via:
- VISA, Mastercard
- PayPal
- iDeal

Het bedrag wordt pas van je creditkaart afgeschreven wanneer de bestelling is verzonden.

Wanneer je op onze website winkelt, slaan we alleen de informatie op die nodig is om het bestelde product te leveren. Het is voor ons niet mogelijk om creditcardgegevens door te geven of een bedrag meerdere keren in rekening te brengen. Je vindt hier informatie over online winkelen in de EU.

We gebruiken cookies, bijvoorbeeld om je een betere koopervaring te bieden, en we zijn verplicht ervoor te zorgen dat je informatie veilig is. Lees hier meer over ons gebruik van cookies.

Verbod op aankopen voor doorverkoop 

Sinful.nl is uitsluitend bedoeld voor particuliere consumenten. Daarom kunnen alleen particuliere consumenten aankopen doen op www.sinful.nl. Wanneer je een aankoop doet, bevestig je dat je de goederen niet koopt als bedrijf, of met de bedoeling om goederen door te verkopen.
We behouden ons het recht voor om een bestelling te annuleren als we bij Sinful.nl reden hebben om aan te nemen dat deze is gekocht door een bedrijf, of met de bedoeling om door te verkopen. Dit geeft de klant niet het recht om claims tegen Sinful in te dienen.


Meerderjarigheid

Om een aankoop te doen op Sinful.nl, moet je 18 jaar of ouder zijn. Door een aankoop op de website goed te keuren, bevestig je dat je voldoet aan de leeftijdsbeperking.


Herroepings- en retourbeleid

Als consument heb je het recht om je online aankoop binnen 14 dagen te annuleren. Bij Sinful heb je echter tot 365 dagen de tijd om gekochte artikelen te retourneren.

Beperkt retourbeleid van 365 dagen

Bij ons mag je je aankoop tot 365 dagen na het bestellen terugsturen. Het is een beperkt retourrecht; dit betekent dat je een product kunt terugsturen als het van dezelfde kwaliteit, dezelfde hoeveelheid en in dezelfde conditie is als toen je het ontving. Zaken als eetbare waren, glijmiddelen, batterijen enz. moeten ongeopend en binnen de houdbaarheidsdatum worden geretourneerd. Bovendien moeten zowel het product als de verpakking in dezelfde staat worden geretourneerd als waarin je ze ontving.

De originele verpakking dient in onbeschadigde staat te worden verzonden.

*Om hygiënische redenen geldt het recht om intieme producten te retourneren niet wanneer de verpakking is geopend. Met andere woorden: je verliest het recht om het artikel te retourneren als je de verzegeling op de verpakking verbreekt van producten die om gezondheids- of hygiënische redenen niet geretourneerd kunnen worden. Producten die niet voor intiem gebruik zijn, kunnen worden uitgepakt, mits je ze in dezelfde staat kunt retourneren als waarin je ze hebt ontvangen. Je verliest het recht om het product te retourneren als je het hebt gebruikt op een manier die de waarde van het product duidelijk aanzienlijk vermindert.

Als het product (met uitzondering van intieme producten) geopend of uitgeprobeerd is, anders dan hierboven beschreven, beschouwen wij het als gebruikt. Dit betekent dat wanneer het product wordt geretourneerd, de aankoopprijs, afhankelijk van de handelswaarde, slechts gedeeltelijk, of niet, zal worden terugbetaald. Lingerie mag bijvoorbeeld worden gepast, zolang het product en de verpakking in dezelfde staat wordt geretourneerd als waarin je het hebt ontvangen.


Terugbetalingen

Wanneer je je aankoop terugstuurt, krijg je het bedrag terugbetaald dat je aan ons hebt betaald. Bij waardevermindering waarvoor jij aansprakelijk bent wordt het aankoopbedrag echter verlaagd. Als je gebruik maakt van je standaardherroepingsrecht van 14 dagen, betalen we het aankoopbedrag terug binnen 14 dagen na ontvangst van de bevestiging dat je spijt hebt van je aankoop. De terugbetaling vindt plaats met dezelfde betaalmethode die je voor de oorspronkelijke transactie hebt gebruikt, tenzij anders is overeengekomen.

Wij kunnen de terugbetaling opschorten totdat wij het geretourneerde product hebben ontvangen. Je moet altijd om een ontvangstbewijs vragen wanneer je een pakket aan ons terugstuurt, aangezien dit als bewijs van terugzenden geldt.

Weet je niet zeker hoe je je herroepingsrecht of recht op retour kunt uitoefenen? Neem dan contact op met de Klantenservice:

E-mail: service@sinful.nl
Telefoon: 085 107 1141


Vorderingen

In overeenstemming met de EU-regelgeving biedt Sinful een garantie van 2 jaar op ernstige gebreken die bij normaal gebruik van het product aan het licht komen. Dit betekent dat het product wordt gerepareerd of vervangen, of dat, afhankelijk van de specifieke situatie, de prijs wordt verlaagd.

De garantie dekt geen gebreken, schade of slijtage die direct of indirect het gevolg zijn van verkeerd gebruik, gebrek aan onderhoud, geweld of onbevoegde handelingen.

Sinful moet binnen een redelijke termijn nadat de fout of het defect werd ontdekt of had moeten worden ontdekt, worden geïnformeerd over eventuele klachten. Neem contact op met de Klantenservice en stuur beeld- of videodocumentatie van het gebrek of defect. Wij nemen dan z.s.m contact met je op met verdere instructies.

Als je defecten of gebreken aan een product ontdekt, moet je ons uiterlijk 2 jaar na ontvangst van het artikel laten weten dat je hierover wilt klagen. Je moet ons echter zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk 2 maanden na ontdekking van het gebrek/defect, laten weten dat je een klacht wilt indienen.

Let op: het basisrecht op een vordering bestaat hieruit dat het gekochte artikel waarover je klaagt, wordt vervangen door een gelijkwaardig product.

Neem bij defecten, gebreken of vermiste leveringen contact op met:

E-mail: service@sinful.nl
Tel: 085 107 1141

Retouradres:

Mcompany @Salesupply Returns
Sourethweg 5-E
6422 PC Heerlen

Sinful accepteert geen pakketten onder rembours/ongefrankeerde verzendingen en we bieden geen retourlabels aan. Je bent dus zelf aansprakelijk voor de verzendkosten bij het retourneren van aankopen.


Privacybeleid

Lees hier meer over ons Privacybeleid.


Bezorging

Sinful regelt de levering aan de ontvanger op de vroegst mogelijke datum die in de bestelling wordt gevraagd. Zie onze pagina voor meer informatie over de levering. Tijdige levering is echter afhankelijk van de bezorgdienst. Als er vertragingen optreden bij hen optreden, vertraagt dit de bezorging ten opzichte van de gevraagde bezorgdatum. Houd er rekening mee dat levertijden kunnen variëren, afhankelijk van plaatselijke en tijdelijke omstandigheden.

In geval van ernstige vertragingen (verscheidene dagen) of niet uitgevoerde leveringen, stuurt Sinful je kosteloos een nieuwe levering.

Als je voor meer dan € 45 winkelt, bieden we gratis verzending naar een afhaalpunt.

De prijs en levertijden voor verzendingen naar het buitenland zijn afhankelijk van het land waar je woont. De prijs wordt bepaald door het gewicht van de producten die je bestelt en wordt vermeld op de betaalpagina. De levertijden zijn afhankelijk van de door jou gekozen bezorgdienst en het land waar je woont. Zie onze pagina Verzendopties voor meer informatie.

Houd in gedachten dat je als consument het recht hebt om een aankoop te annuleren en het aankoopbedrag teruggestort te krijgen in geval van vertraagde levering. Volgens de EU-regelgeving moet de levering uiterlijk 30 dagen na het plaatsen van een bestelling plaatsvinden, tenzij andere afspraken zijn gemaakt. Dit geldt voor zowel fysieke als online winkels. Als je je aankoop wilt annuleren wegens vertraagde levering, heb je het recht om je geld binnen 14 dagen teruggestort te krijgen.

Er kunnen vertragingen optreden door zaken als binnenkomst (van producten), waarvoor Sinful niet verantwoordelijk kan worden gesteld.


Productrecensies

Wanneer je een productrecensie op de website van Sinful plaatst, geef je ons toestemming om de inhoud van de productrecensie te kopiëren, te verwijderen, te wijzigen, te publiceren en te vertalen. Je geeft ons het recht om de tekst op onze webwinkel te gebruiken, ook op andere domeinen dan waar je je recensie hebt geplaatst. Ook geef je ons toestemming om je recensie aan te passen en te gebruiken voor marketingdoeleinden in andere verkoopkanalen.

We vragen je je recensie in het Nederlands te schrijven, in gemakkelijk te begrijpen bewoordingen, zonder godslastering, beledigende taal etc. Je mag je recensie niet kopiëren van andere klanten of ergens anders vandaan halen. Voeg geen HTML-tags of links toe aan je recensie.

Bij het insturen van je recensie kun je in het veld 'Naam' je volledige naam, je voornaam of een roepnaam vermelden. Als je wilt, kun je een volledig anonieme recensie schrijven. Voer het e-mailadres in dat je hebt gebruikt in verband met je aankoop op Sinful.nl. Je e-mailadres zal nooit zichtbaar zijn bij de productrecensie(s) die je indient.

We behouden ons het recht voor om recensies te verwijderen als ze niet voldoen aan de bovengenoemde vereisten.


Klachten indienen

Klachten over producten of diensten die bij ons zijn gekocht, kunnen bij het Online Geschillen Resolutie Platform van de Europese Commissie worden ingediend. Ook kun je contact opnemen met het lokale kantoor van het Netwerk van Europese Consumenten-Centra (ECC-net), dat je hier kunt vinden. Je kunt je klacht indienen via http://ec.europa.eu/odr.

Het Online Geschillen Resolutie Platform van de Europese Commissie kan worden gebruikt om rechtstreeks een online klacht in te dienen. Of neem contact op met een lokaal bureau voor consumentenvoorlichting om advies in te winnen. Dit is vooral relevant wanneer je als consument in een ander EU-land woont.

Klachten worden ingediend via http://ec.europa.eu/odr.

Wanneer je een klacht indient, moet je ons e-mailadres service@sinful.nl invoeren.

Bij een geschil volgt Sinful de uitspraak van de Autoriteit voor Mededinging en Consumentenzaken van de Europese Unie.

De Algemene Voorwaarden werden voor het laatst op 1 april 2022 geactualiseerd.


Standaardherroepingsformulier

(Vul dit formulier alleen in, en stuur het terug, wanneer je je recht wilt uitoefenen om je bestelling te annuleren)

naar:

Mcompany @Salesupply Returns
Sourethweg 5-E
6422 PC Heerlen

E-mail: service@sinful.nl

Ik verklaar hierbij dat ik in verband met mijn overeenkomst voor de volgende producten/diensten mijn herroepingsrecht wil uitoefenen:

__________________________________________________________________________________

Besteld op: ______________________________ Ontvangen op: _______________________________

Naam consument: ______________________________________________________________________

Adres consument: ____________________________________________________________________

Handtekening consument: _________________________________________ Datum: _________________

(alleen wanneer de inhoud van het formulier op papier wordt gecommuniceerd)